5/12-2011

Hej sötnosar!
sitter här och skriver på min fucking so-uppsats, som jag egenligen hade skrivit klart igår men som hade raderats från datorn så nu får jag skriva om hela skiten. Superkul! verkligen -.-
I skolan idag så fick vi tillbaka våra resultat på hemkunskaps-provet, och jag fick ett A. Är så galeet stolt haha. Efter skolan så åkte jag hem till Hanna, vi var hemma hos henne och chillade och så. Vi käkade middag där och sen vid typ halv sju så mötte vi upp Lucas och Jhon och åkte in till Öppet hus på Värmdö gymansium typ. Vi va där i typ en och en halv timma, och kollade runt lite. Egenligen behövde ju inte jag kolla där för att jag är 97:a men Hanna ville ha med mig dit. Efter vi hade varit där så tog jag bussen hem. Juste, när jag satt på bussen och lyssnade på musik så tittade jag ut genom fönstret och upptäcker att det snöar. Haha överlycklig, årets förrsta snö! Men ajja nu ska jag inte skriva längre. Vi hörs nog imorrn. Puss.

Mitt provresultat, haha!

Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0