♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Något som får mig att må bättre när jag är ledsen och deppig är att umgås med mina vänner. Att vara med folk som kan få mig att skratta och vara glad, göra roliga saker och inte bara sitta hemma. Något annat som får mig att må bättre det är att träna. När jag har det jobbigt eller är ledsen över något går jag alltid ut och springer. Det känns som om jag kan springa hur långt som helst då. Man får liksom komma bort från allt och bara springa. Det är så jävla skönt. När jag går igenom jobbiga saker är jag ute och springer nästan varje dag. Sen något som hjälper väldigt mycke är såklart musik. Vet inte vad jag skulle gjort utan det. Lyssnar alltid på musik när jag mår dåligt. En låt som jag brukar lyssna på då är den här:



Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0