♥ Dag 26 – Mina rädslor

-Höjdrädd, som tillexempel frittfall, jag fattar inte hut folk kan tycke det är kul! skulle aldrig våga åka det.

-Paddor, usch! Det äckligaste som finns!

-Magsjuka haha, hatar det. Har typ värsta fobin.

- Mörkrädd, eller okej jag är inte så mörkrädd egentligen. Men typ när man ligger själv i mörkret och ska somna och så hör man massa konstiga ljud haha.

- Jag är rädd för vad folk ska tycka om mig, om jag typ träffar några nya människor. Så tänker jag alltid att dom kommer tycka illa om mig eller nåt.

- Att bli sårad. Jag var blivit riktgit sårad en gång och jag är rädd för att bli det igen. Men jag vet att det kommer hända igen.

Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0