Gårdagen!

Hej hej allihopa!
Tänkte bara berätta lite om gårdagen.
Jag och hanna var ju somsagt på bio med johan, domar, markus och andreas.
Vi mötte upp dom i gullmars vid typ 8.
Sen så åkte vi in till stan för att hämta ut biljetterna.
Sen så gick vi omkring en stund i stan, satt en stund inne på sturegallerian haha, och killarna käkade lite på donken. Sen så gick vi till bion
Vi såg filmen Breaking Dawn. Den var helt galet bra!! Bästa filmen jag någonsin har sätt!
Hanna och jag satt typ och grät halva filmen för att den var så jävla fin och undrebar.
Vet inte om killarna uppskattade filmen lika mycket som vi haha, men en grymt bra film iallafall, måste ses.
Men vi hörs väll senare. Kanske  bjuder på lite bilder senare också men vi får se. Pussss


Imorrn måste du vara frisk så jag får träffa dig nångång! <3

Fanny.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0