Hiss/Diss



* MUSIK!! asså alvarligt vad skulle ärlden vara utan musik. Jag skulle inte överleva utan det iallafall, tänk alla skoladager man går runt med musik i öronen eller på bussen på väg hem. Vad skulle man göra då om man inte hade musik?

*Min säng! Jag älskar att krypa ner under det varma täcket i min säng och bara mysa ;)

*Mellandags rean! som kommer snart efter jul. Då kan man shoppa upp alla julklappspengar, haha

*Min kompisar! Sisst men inte minst så måste jag verkligen hissa alla mina underbara vänner. Jag är så sjukt glad att jag har er, ni får mig att må bra. Tack för allt. Loveu



* Jag måste börja med att dissa vårat SNÖfria land. Asså om man nu ska bo i ett kallt land som sverige så borde man iallfall få snö till jul. Får typ daamp, kan det inte bara börja snöa typ nuuuuuuu!

*Att sova ensam, hatar att sova ensam. Det är mycket mysigare att sova med kompisar, så ligger man och snackar hela kvällen tills man somnar. Eller hur hanna? ;)

*När vi inte har nån god mat hemma i kylskåpet. Blir så sur då haha.

*När man knappt har nått batteri på telefonen och man inte kommer få ladda den på ett tag. Så man intee kan lyssna på musik. :(

Okej jag skulle kunna göra en hur lång lista som helst med dissar. Har hanske mycket saker att klaga på haha. Men det får räcke. Vi hörs, Pussssss :*

Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0