Misslyckad

Heeeeeeeeej!
Vi sluatade skolan vid typ 12 idag. Niceeeeeeeee.
Efter skolan så gick hem och började laga lunch till mig och hanna. För hon skulle komma hit för hon slutade också tidagare. Sen när jag har lagat klart maten och dukat och fixat allting så får jag ett mess från hanna att hon inte hinner komma hit. Så nu sitter jag hät forever alone med min mat haha. Men min söta kompis Emelie kommer nog hit och räddar mig från ensamheten haha. Sen så ska vi plugga tillsammans. Men aja nu vet ni vad jag gör i mitt tråkiga liv just nu. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Orkar seriöst inte med mitt liv just nu. Ska inte dappa sönder bloggen så hejdå. Pusssss

Bild på mig och Em <3

Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0