get to know me better..


hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ähhm, jag vet inte..
gillar du nån nu? Jag gillar många personer, specciellt mina sötnosar malin och Hanna ;)
vad gjorde du inatt? och i förrgår natt? Sov antar jag?
kan du prata med din mamma om allt? Nej

hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? Ja
hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? Ähh ja
choklad eller glass? Beror på;)
stövlar eller sneakers? Sneakers
kjol/klänning eller jeans? Jeans
hårfärg? ljusbrunt
längd? Ca 1.70
Frisyr? som jag brukar 
ögonfärg? Blå/grön 
skostorlek? 38/39
humör? trött
vänster eller högerhänt? höger

har du nånsin varit kär? ja
tror du på kärlek? ja
har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? njae..
har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja.
har du någon gång krossat någon annans hjärta? nej 
har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? ja
är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nej, inte att strta ett förhållande. Men för att få mitt hjärta krossat igen.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej..

kärlek eller rik? kärlek!
vin eller öl? vin
dag eller natt? dag
one night stand eller förhållande? förhållande!
tv eller internet? internet
pepsi eller cola? pepsi
vild fest eller romantisk hemmakväll? romantik hemmakväll
färgfoto eller svartvita? färgfoto 
telefonkontakt eller face to face? face to face! 

har du nånsin viljat ta livet av dig? ja
har du nånsin gjort något du ångrar? ja
har du hoppat bungy jump? nej
har du nånsin varit med i en olycka? nej, tror inte det.. haha 
har du nånsin ätit en hel tårta? neej 
har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? haha ja 
har du nånsin gått på bio ensam? nej. forever alone?
har du nånsin tyckt att världen suger? väldigt ofta!

har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
sover du helst själv eller med någon? med någon

skulle du vilja vara längre? nej
skulle du vilja kyssas nu? beror på med vem;)

kan du röra på öronen? nej..
kan du slicka dig på näsan? nope
kan du kolla i kors med ögonen? nää:( 
kan dina föräldrar lita på dig? ja, för det mesta
kan du låta bli att prata på 4 timmar? när jag sover
kan du va på en fest utan att dricka? jaa
kan dina vänner lita på dig? ja
kan du tänka att pierca dig i naveln? tkr det är as snygg! men det skulle inte passa på mig. Men om det skulle gjort de så jaa!
kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? aarå 

har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej 
har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? nej 
har du blivit påkommen när du har haft sex? haha nej
har du ljugit på någon fråga än då? nepp

vem är den bästa artisten/gruppen? Oj, väldigt många, men tex daughtrty
vem pratade du senast i telefon med? vet intee, orkar inte leta upp telefonen
vem är snällast i världen? jag..;)
vem vill du prata med nu? nån som kan få mig glaaad
vem sov du senast med? hanna&malin
vem vet allt om dig? ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0