-

Hej hej!
Är fortfarande hemma hos hanna. Vi hade egentligen tänka göra nånting, men vi har bara suttit hemma och pratat om allt mellan himmel och jord. Snart så ska jag åka hem och hanna ska till sin pojkvän.
Kan iallafall berätta lite om vad jag har gjort den det senaste dyngnet haha. I fredags så var jag med Hanna och Malin, vi var hemma och kollade på skräckfilm! den var jätte obehaglig, den hette typ triangel.
Idag så har jag spelat match mot AIK, det blev 2-2, gasnka surt. Sen så mötte jag upp Malin och Hanna i centrum och vi drog till forum. Skulla egentligen inte köpa nåt, men jag fick med mig två par jeans, en tröja och en conceler hem haha. Sen skulle Malin till anton så jag och Hanna åkte hem till henne och sen dess så har vi varit här.  Har inget roligare att skriva om nu så. Hejdå
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0