♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj, den här var svår.. asså jag kan inte säga att jag har något direkt favorit minne.
Det går liksom inte att välja, jag har så otroligt många bra minnen.
Men några av alla mina favorit minnen den senaste tiden är tex. I sommras när jag var på The voice med Malin, Carro, Anton och Danne. Eller för några veckor sedan då jag var på bio med Malin och Hanna, hade galet roligt och innan dess så var jag knappt kompis med Hanna och nu umgås vi konstant, haha. Eller den 14 september. Eller dom gånger jag varit på truetalent med mina underbara tjejkompisar. Eller alla fotbollsmatcher som vi har vunnit. Ja, jag skulle kunna fortsätta och skriva det är i evigheter men jag tror inte att det skulle vara så kul för er att läsa. Men Mina bästa minnen är helt enkelt alla dom gånger som jag umgås och har kul tillsammans med dom jag älskar. 

Innan bion med Malin och Hanna.

På truetalent.

Med fotbollslaget.


Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0