Helgen..

Jag tänkte bara berätta lite kort om mina planer för helgen, har inte planerat så mycket ännu..

Fredag: Jag och MAlin sa möta upp Hanna efter skolan. Sen så ska vi hela kvällen. Jag skulle egentligen ha sovit hos Hanna men det blev inte så för jag har match och så..

Lördag: Jag har Match, samling vi 10 typ så man får gå upp tidigt. vi ska möta AIK! grymt taggat, vi ska fan krossa dom! Sen efter matchen så ska jag vara med Hanna och kanske nån mer vem vet.. Vi ska iallafall hitta på nåt kul. Vet inte än men vi får se vad som händer.

Söndag: Har inte planerat nåt ännu, men jag har tränig på kvällen så..

Ja det där var väll typ helgens planer hitils. Men nu ska jag sova så godnatt sötiisar! hörs kanske mer imorrn ;)

Kram Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0