Jag!

Hej!

Tänkte att det kanske vore bäst att börja med att berätta lite om mig självl

Jag är en tjej på 14 år, (snart 15). Jag heter Fanny Danielsson. Jag bor en bit utanför stockholm tillsammans med min familj. Jag går i 8:an. Mina intressen.. är väll typ spela fotboll och umgås med folk som får mig att må bra. Det som betyder mest för mig i mitt liv just nu är mina kompisar! Jag älskar dom otroligt mycket! Jag går igenom en väldigt svår period i mitt liv just nu och dom stöttar mig till 100 procent, jag skulle inte klarat mig utan er! Min närmsta vän heter Malin, henne har jag känt hela mitt liv och hon känner mig bättre än någon annan.


Jag och nårga av mina närmsta vänner i sommras, älskar er!


Hoppas ni mår bättre än jag.

Kram Fanny.

Kommentarer
Postat av: Em

Jättegulligt gumman!!

2011-10-27 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0