12/4-2012♥

Hej sötnosar!
Hur mår ni? Själv mår jag rätt bra!
Idag har jag bara varit hemma ocg tagit det lungt orkade verkligen inte göta nånting alls.
Har legat i sängen och myst framför One tree hill all day long. Sen på kvällen har jag också vart och spelat macth.
Så har inte varit så lat haha. Det gick väl sådär på matchen, hände lite skumma saker. Men vi vann iallfall med 7-0.
Imorgon så har jag fullt upp. På dan ska jag träffa min älskade Nicole! Sen så ska jag på synundersökning till moppekortet, sen så har jag fotbollsträning och på kvällen bilr det tjejkväll med min saknade Rebecca!
Så det kommer bli toppen. Nu har jag precis duschat, rakat benen och fixat mig. Så nu ska jag krypa ner i sängen för ytterligare ett avsnitt av in favortiserie. Sen ska jag sova. Vi hörs imorgnon. Puss och godnatt!
Bjuder på lite fina bilder från när jag var i stan med nicole i måndags! Vi åt lunch på ett indiskt ställe i kungshallarna, shoppade och fikade på en supermysig glassbar!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0