Fullt upp!♥

Hejhej sötnosar!
Jag vet att jag inte har så mycket uppdaterng just nu men det är bara för at jag har så fullt upp i mitt liv just nu med fotbollen, skola, träning, kompisar, moppe osvosv. Så jag orkar inte lääge ner lika mycket tip på bloggen.
Idag så har jag lidit mig igenom ännu  en jobbig skoladag.. vi har precis haft lov men ändå är jag tröttare på skolan en någonsin. Aja skitsamma, efter skolan idag så mådde jag jätte dåligt: Hade ont i huvudet, ont i magen, mådde illa osv. Så jag la mig i sägen och sov nån timme. Sen så bestämmde jag mig för att städa ordning hela min garderob (som var helt Kaooozz), så det gjorde jag. Vi typ klockan ni så drog jag ner till Alby och mötte upp Emelie och körde ett träningsass, så det var skitskönt! Men nu ska jag gå ner och ta en lång dusch och raka benen och allt sånt. Sen så ska jag gå och lägga mig. Men vi hörs. PussPuss!
Taggad tjej till träning!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0