Gårdagen!

Igår runt klockan elva så mötte jag upp Nicole lh, vi skulle ta bussen till christian (johannas pojkvän) för att hämta pengar av johanna,  men på något sätt hamnade vi borta vid norra skändal haha, tog fel buss kan man väl säga..
Tillslut hittade vi rätt och fick in massa cash haha. Sen åkte jag och nicola till centrum och STORHANDLADE massor med mat till kvällen. Sen åkte vi vidare hem till mig och hämtade mina högtalare och annat till kvällen. Sen ploockade vi upp johanna och åkte hem till nora. Där satte jag och johanna igång och lagade all mat, sen fixade vi oss och så, Nicola plattade mitt håt och johanna fixade min sminkning. Sen kom alla våra brudar dit och då käkade vi trerätters middag. Förrätt snittar och bål, varmrätt fläskfilé med potatisklyftor fetaostsallad och tre olika såser och till efterrätt kladdkaka med hallon och grädde. Sedan började fekke hahah, vi dunkade hög musik, dansade, flummade, fotade massa galna bilder, hade gräddkrig, körde massa galna lekar, åt en gigantisk mängd med chhips och godis osv. Hade också ett jättegulligt telefonsamtal med Jesper!! Senare mot kvällen vart det lite lungare, då hade vi en massa mysigt tjejsnack och så. Sen somnade vi runt halv fem typ.
Haha tonvis med mat, chips, läsk osv.. plus att vi fick med oss 2 kilo godis hehe!
Älskar er mina underbara!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0