/hanna

tjalalallal nu kommer världens bästa fanny hem!fällde nyss några coola glädjetårar, typ, en flod, eller en sjö iallafall. idag har jag stannat hela långa dan i skolan, plågade mig till och med igenom engelskan vilket var ett tag sen jag gjorde sist. efter det så sa jag hejdå då till mina små hockeyvänner, eller njae ganska stora nu för tiden faktiskt. dom om flyr till kanada imorgon och kommer inte hem förens om 255, och en halv timme. hm, fyfan vad jag kommer sakna dom. aja, efter skolan åkte jag till madde och vi satt och dregglade över hennes 6000 bilder på one direction. alla måste ju få drömma. nu ska jag ta tag i min egen dröm och springa ut till kylskåpet för att tröstäta. det finns bara en känsla som är starkare än när ens bästavän kommer hem, det är när någon av mina andra bästavänner åker. tror jag ska köpa mig en biljett till kanada på stuts, vi hörs.
eller nä, de gör vi inte, för nu kommer fanny hem.
/hanna


superballa bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0