Im back!♥

Hejhej mina fina!
Jag vet att jag inte har bloggat något sen jag har kommit hem men har bara inte orkat, nu ska det iallfall bli ändring på det och uppdateringen kommer bli precis som vanligt. Har iallfall haft det underbart i barcelona, men bilder och allt om det kommer i ett annat inlägg. Igår så gick jag i skolan som vanligt, var skönt att träffa alla sanade vänner igen. Dock så hände det lite jobbiga saker som jag inte orkar gå in på. Efter skolan så gick jag hem och packade upp och allt. Senare kom Hanna hem till mig lite spontant, har saknat henne! Senare mot källen så åkte vi hem till henne lite oplanerat och slaggade där, supermys! Tidigt imorse så åkte hon till skolan, då var pappa gullig och hämtade mig. Sen så åkte jag till alby med honom och tränade. Nu har jag ätit lunch och ska precis duscha. Bjuder på en bild från igår.
Hörs senare, puss!
Bästavän, jag älskar dig, tack för allt!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0