12/2-2012♥

Hejhej sötisar!
Såg att Emelie tydligen hade bloggat här tidigare idag, haha skum tjej dädär.. närå hon är supersöt.
Kan ialfall berätta lite om idag och så.
Var ju somsagt med min släkt hela dagen/kvällen igår, sen vid typ halv tolv eller nåt kom Hanna hit.
Vi satt mest och snackade hela kvällen, och kollade lite på en random film. Mys!
Vi somnade väl vid tre kanske. Sen så vaknade vi typ vid elva, åt frukost och så.
Sen åket jag iväg på träning ocg Hanna åkte hem till sig.
Vi hade utomhurträning, det var faktiskt inte alls kallt skitfint väder.
Emelie kom i allafall och kollade på min träning.
Sen åkte vi hem till mig, jag duschade och bytte om till myskläder.
Vi satt typ hela eftermiddan och lyssnade på musik och hade lite girltalk haha.
Sen åt vi middag med min familj.
Och senare kom Hanna hit igen.
Emelie och Hanna åkte för någon timme sedan.
Jag har haft en jättemysig dag. Nu sitter jag och tittar på film och äter lite kladdkaka, hihi tjockis.
Ska fixa mina naglar lite senare också.
Men vi hörs, Puss!
Bjuder på en liten skön egobild!
Fanny

Kommentarer
Postat av: isabella♥

Sv. Tusen tack fina du! Jag mår bara fint, sj?:) Kram

2012-02-12 @ 22:27:59
URL: http://isabellalindgren.se
Postat av: Anonym

Sv ; åh tack dsm tjejen ! Jorrå det är bara bra med mej, sjdå? :)

2012-02-13 @ 00:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0