16/2-2012♥

Hejhej allihopa!
Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp.
Efter skolan så åkte jag med Jennie, Carro, Johanna, Emelie och Rebecca in till donken.
Där åt jag en cheeseburgare.. Jennie och Johanna beställede 10st cheesburgare haha, och åt fem var!
Efter det så åkte jag hem, mötte upp mamma och åkte in till centrum för att handla lite småsaker.
Jag fick bla. med mig ett baslinne, en parfym, ett par solglasögon, en ansiktsscrub, en deo osv osv..
Mamma och jag köpte med oss en varsin jättegod sallad hem, och åt det till middag, mysigt!
Efter det så städadde jag hela huset. Nu så ska jag ut och springa och så.
När jag kommer hem så ska jag ha "hemmaspa", raka bennen, ansiktsamask, scrum, bodylotion osv.
Här får ni lite bilder från dagen, vi hörs.
Pusss!
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

härligt :) Jodå bara bra här också :D

2012-02-16 @ 22:07:55
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Salladen såg jättegod ut! ;)

2012-02-19 @ 12:55:14
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0