19/2-2012♥

Hej mina fina!
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag helt okej, är dock jättetrött!
Som jag nämde tidigare så var jag ju och spelade match och så igår. Matchen gick inte alls bra och vädret var uselt. Efter matchen så mötte jag upp Hanna, vi gick till ICA och handlade middag och lite mys till kvällen. Sen å åkte vi hem till henne. Jag duchade och så. Sen så tog vi våran mat och satte oss framför tv:n och kollade på one tree hill hela kvällen och maserade varandra och hade det supermysigt. I morse så vaknade vi väl typ vid elva. Åt frukost och dunkade musik haha. Sen så åkte jag iväg till min fotbollsträning. Ja, typ så har dom två senaste dagarna sätt ut. Nu är jag iallafall hemma. Ska fixa mina naglar,  städa, plugga och allt sånt starx.
Ska också lägga upp lite bilder från igårkväll sen.
Men vi hörs senare. Pusspuss!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0