9/2-2012♥

Tjatja!
Förlåt för sämst uppdatering idag, men vissa dagar blir det så.
Efter skolan idag så gick jag hem och städade hela huset, duktig tjej!
Sen så åkte jag och handlade massor med mamma och pappa.
Vi köpte också ett nytt copter skydd till min telefon, eftersom mitt har gått av.
Sen när vi kom hem åt jag middag, grillad kyckling och sallad nomnom.
Nu håller jag på och provar skridskor till imorgon, som ni kanske förstår så ska vi åka skridskor med skolan...
Kommer typ ramla och dö -.- har inte åkt skridkor på typ 100år.
Aja det är iallfall fredag imorgon, så det är nice.
Ska träffa Hanna och hitta på nåt kul!
Men vi hörs.
Puss
Smile because you deserve to!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0