Dag 10 - Något som är viktigt för mig

Jag skulle snarare vilja utrycka mig "någon som är viktig för mig",
och någon som är oerhört viktig för mig, är en av mina absolut närmaste vänner Hanna.
Det går egentligen inte att beskriva det här med ord, men jag kan iallfall säga att,

Hon är den som alltid finns där för mig, i vått och torrt, oavsett vad som händer.
Hon är den som kan få mig på bättre humör, när allt annat är skit.
Hon är den jag kan luta mig mot när det blir jobbigt.
Hon är den jag kan vara mig själv med, utan att behöva oroa mig för hur jag ser ut eller vad jag gör.
Hon accepterar mig för den jag är.
Hon gör mig starkare.
Hon är den speciella och underbara person, som jag älskar.
Vi har inte känt varandra så länge men,
det finns ingen människa som någonsin skulle kunna ta din plats i mitt hjärta det lovar jag.

                              
                                                                                  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0