-

Heej!
Förlåt för dålig uppdatering idag med.
Men det är såmycket som har hänt med allt och alla den här helgen så har inte haft tid.
Idag så har jag iallfall förrst varit med hanna.
Hon slaggade hos mig, så vi gick upp tidigt för att kolla på några killkompisars innebandymatcher.
Dom förlorade första och vann andra.
Sen så skyndade vi oss hem, åt lie och jag packade min väska.
Sen åkte hanna hem och jag vidare till min träning.
Som höllt på mellan 13.00-20.30.. hihi.
Sen så har jag bara duschat och ätit middag.
nu så sitter jag inne på fb och chattar lite och dricker en kopp te. Myys.
Ska snart sova så säger godnatt nu.
Puss



Varning för sliten osminkad tjej i mjukisdress...

Godnatt. Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0