-

Hejhej!
Ville bara säga att jag lever, hahan nää men träningen ute i kylan gick bra i allafall.
Nu har jag precis duschat.
Försöker få i mig lite yoghurt, men det går inte så bra. Brände munnen tidigare idag så hela huden i gommen har typ lossnat, gör ont som fan! Vet inte hur jag lyckas -.-
Nu ska jag iallfall snart gå och lägga mig, ska bara fixa min och så förrst
Så det här blir sista inlägget idag.
Imorgon så har vi halvstudiedag, så slutar vid kl 12 typ.
 Då ska jag antagligen träffa Hanna som äntligen har kommit hem från fjällen!
Jag tror vi ska in till stan, men vi får väl se.
vi hörs imorgon. Godnatt!


Fanny♥


Kommentarer
Postat av: michelle

sv; heej, tack va gulligt! Jag mår bra, lite träningsvärk här och var bara;) sj?

2012-01-31 @ 08:25:53
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0