17/1-2012 ♥

Hej alla fina!
Kom precis hem.
Försov mig imorse, vaknade typ tio minuter innan skolan börjar, så det vara bara att släng på sig mjukiskläder och springa helt ofixad och nyvaken till skolan, inte kul.
Hanna kom till våran skola precis när vi slutatde, så efter var jag med henne i nån timme.
Sen åkte jag hem, juste på bussen hem träffade jag Sofia! sjukt länge sen man träffa henne vi satt och snacka om massa saker. Måste träffas nån dag också! Aja nu är jag iallafall hemma. Äter en macka, ska snart åka iväg på fysträning.. as taggad, eller inte. Har värsta huvudvärken, men det är bara köra ändå.
Kärlek till er alla. Vi hörs. ♥



Fanny.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jätte fin blogg gumman! :D men varför är ditt hår lila haha :P <3

2012-01-18 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0