7/1-2012 ♥

Hej hej!
Jom hem för en stund sedan, har ätit lite och suttis vid datorn.
Vaknade upp hos hanna idag, vi sov typ hur länge som helst haha! Sen käkade vi frukost och tog det almänt lungt bara. Nu ska jag ut och sälja massa grejer till fotbollslaget eftersom att vi spara in pengar till våra bareclonaresa i vår! Ska bli as niceee! men dock inte lika kul att gå runt och sälja saker, och få dörrar uppsmällda i ansiktet haha, men aja. Juste, ikväll ska jag träffa Em också. Hon slaggar här tror jag så det blir myyys! Har inte träffat den bruden på hundra år typ haha. Men vi hörs när jag kommer tillbaka. Love



True love!

Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: VäckarN Olsson

Sluta se så jävla snygg ut fanny!! Jag är liksom ful som fan och osminkad o grejer... Ta booooort <3

2012-01-08 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0