8/1-2012 ♥

Hej  bloggen!
Idag så vaknade jag och emelie upp vid typ kl tolv, du gick vi ner och hämtatde frukost och sen satte vi oss framför one tree hill igen. Jag fixade mig och duschade och sen vid typ tre gick em och då tog jag bussen för för att möta upp Hanna. Vi skulle kolla på när 96:orna spelade match med lucas och nåra men det blev inte så, vi åkte hem till henne itsället. Sen har jag bara umgåts med henne hela dan och tagit det allmänt lung. Har haft  sån j*vla mensverk idag så nu tror jag att jag ska gå oh dö lite framför OTH och hoppas på att det går över (*tyckk synd om mig:'() aja vi hörs senare ikväll. Puss


Fanny

Kommentarer
Postat av: VäckarN Olsson

Åååå är det inte sööötnoosen däär? ♥♥

2012-01-08 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0