Ändrade planer

Tjaa!
Det belv lite ändrade planer för ikväll som jag tänkte berätta för er om.
Det blev ingen bio, men vi ska därimot träffas ute och käka middag.
Tror vi ska träffas vid typ åtta, sen så ska vi käka och så... vet inte vad vi ska göra efter det.
Men vi får väl se vart vi hamnar? ;)
Vet heller inte riktgit vilka som ska med heller, men det får vi väl se haha.
Sen så ska iallafall Hanna och jag slagga hos mig, Då blir det mys frmför one tree hill.
Standard för oss!
Aja nu sitter jag iallfall min min mjukisdress och kollar på tv hihi.
Tror att jag ska gå ner och hämta en macka..
Sen så ska jag snart börja fixa mig och så!
Kanske lägger upp en outfit bild.. vi får se.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0