Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig



* Jag heter Fanny Christina Danielsson.
* Jag fyller 15 den 6 mars!
* Jag älskar att spela fotboll! Har spelat sen jag var 5 år.
* Jag bor tillsamans med min familj en bit utanför stockholm.
* Mina vänner och min familj betyder allt för mig.
* Jag har absolut ingen aning om vad jag vil jobba med i framtiden eller vad jag vill göra med mitt liv.
* Jag har ganska dåligt självförtroende och har svårt att släppa in folk näre mig, men jag jobbar på det.
* Jag anatar att jag är en ganska valigt och normal tjej... som gillar att ha kul.
* Jag älskar musik! det är sjukt hur en låt kan beskriva exakt hur man känner och tänker.
* Just nu sitter jag och myser framför one tree hill, med hanna.

Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0