Dag 6 - Mina styrkor

vet att jag har varit dålig på att följa den här listan, men nu ska jag fixa det.
Den här punkten tycker jag är ovanligt svår att skirva, kan själv inte komma på någon av mina styrkor.
Så därför låter jag min fina kompis Emelie skriva, så får ni se vad mina styrkor är enligt henne!

Fanny har väldigt många styrkor, hon har bara lite svårt att inse det själv ibland.
-Vi kan börja med att hon är väldigt bra på att läsa av andra, hon behöver inte känna någon så sjukt bra för att fatta hur den personen egentligen mår.
-När fanny verkligen vill något, så gör hon det. Hon är väldigt envis och får allting gjort tillslut. En väldigt duktig flicka helt enkelt!
-Hon finns alltid där för dem hon älskar och stöttar i svåra stunder. Däremot skiter hon i dem människorna som någon gång har gjort något fel mot henne, alltså dem hon hatar, och det är bra för då är dem människorna medvetna om det. lite driiiv där haha!
- Hon accepterar att man får vara ledsen ibland, hon är inte en sån som försöker muntra upp och skita i att man behöver må dåligt ibland.
- Fanny har en förmåga att alltid se skitsnygg ut, ååå aa det är en styrka!
- Hur dåligt hon än mår, så låter hon inte det trycka ner henne, utan kämpar vidare och försöker må bättre för varje dag.
-Hon är en av dem bästa vännerna man kan ha, älskar dig världens bästa fanny!
Jag skulle kunna skriva så mycket mer, men jag tror inte ni orkar läsa
// Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0