Städa

Hejhej!
Håller på och tädar förfullt här hemma.. så stt jag får mina pengar. Ska damma, dammsuga, skura och allt sånt där. Åhh orkar inte! men det är väl bara bita ihop.
Sen så hade jag tänkt gå ut och springa också, få se hur det går för det är ishalt ute. Men det brukar funka ändå.
Sen så pratade hanna om att hon typ var påväg hit också haha, sen så ville Emelie ses lite senare ikväll och plugga så träffar väl henne också :s
Vet inte riktigt hur jag ska hinna, men det löser sig nog.
Vi hörs senare puss!


slumpvald bild!

Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: E m m a ♥

sv: Åh tack så jättemycket sötis!



Din blogg är jättefin!

2012-01-19 @ 18:20:05
URL: http://emmaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0