sista inlägget idag

Hej bloggen!
Kom hem från träningen för ett tag sedan.
Har duschat precis duschat och ätit en macka.
Nu tror jag att jag ska stänga av datorn och sätta mig och plugga.
Så det här blir antagligen sista inlägget för idag.
Imorgon är det onsdag, efter skolan så ska jag umgås med Carro! och Jennie om hon hinner bli frisk!
Det var sjukt länge sendan vi hittade på något. Så hoppas på det. Sen så har jag fotbollsträning.
Ska också försöka hinna med och plugga lite eftersom vi har no-prov på torsdag!
Ahh fattar typ ingenting, det är typ nån kemigrej om kolvätesaker haha.
Aja det löser sig, har egentligen inget mer att säga.
Bjuder på lite bilder som jag helt glömt bort att lägga upp på bloggen. De är från en skoldag innan jullovet då vi var på ett musseum.
Vi hörs väll imorgon. Puss och Kraam!

 finaste Carro!

Jennie, Jennifer och jag.

Coolingarna. Jennie och jag.

Anton och ljungan (niklas).

Snygga nicole!

Haha ja..

Godnatt. Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Leg

sv: Vad bra :) Hehe taack så mycket, helt awesome :D din då? kraam♥

2012-01-24 @ 22:47:21
URL: http://legks.blogg.se/
Postat av: sarah

heej såg att du gick in på min blogg och komenterade taack du e oxå söt gå gärna in och skriv en frååga har frågestund taack fiin du e <3 http://fabilouslife.blogg.se/ frågestuund fråga vad du vill snälla

2012-01-25 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0