Godmorgon.. typ

Hej sötnosar! Igår skulle jag ju in till stan med Hanna och Pontus och nån men det slutatde med att Hanna och jag åkte in själva och shoppade igen haha. Fast denna gång så fick jag faktiskt med mig lite saker hem, bla en långklänning, en blus och två par skor. Kanska lägger upp bilder senare om jag får tid. På kvällen så åkte vi hem till  Hanna och sen kom även Malin och Pontus dit. Vi chillade däär i någon timme typ. Sen drog jag och Mlain vidare och typ åkte runt och letade lite efter Matte och några för att hon skulle ge han sina tröja som han haddde gölmt i bilen hur det nu va. Tillslut så drog vi iallfall hem till mig och käkade middag ocg satt uppe halva natten och myste och snackade om allt mellan himmel och jord. Idag ska vi typ in till forum eller något och leda underkläder och sen får vi se vad som händer. Kanske träfar Emelie ikväll. Men vi hörs. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Erica (pervers)

uppdatera oftare!

//~Pervers~

2012-07-26 @ 23:47:48
URL: http://ericapervers.blogg.se
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg! Varför började du blogga? :)

2012-08-16 @ 21:43:40
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0