Hemma nuuu..

Hej babes! Kom precis hem. Var ju med Malin hela dagen igår, slaggade hos henne också. Supermys! Imorse så vaknade vi väl runt tolv. Gjorde frukost och så. Sen bytte vi om och gick ut till hennes båt. Vi har fixat med den hela dan och tvättat den och sprutat ner oss med vatten hahaha och massa skit. Men nu är den iallfall fin. Kommer bli grymt när i kan dra ut med den i sommar!! Sen så åt jag middag där också med hennes familj, jätte trevligt. Vi satt och pratatde om midsommar och så, då jag antaligen ska med dom ut med båten till ett ställe med massa kompisar. Men mer om det sen. Nu är jag somsagt hemma, Nicole försöker dra med mig ut på nattbad senare med henne Nicole, Anton och Adam. Men jag tror jag ä tråkigt och hoppar det. Har tidig match imorgon. Så nu ska jag nog ta fram lite godis och sätta på en film. Puss på er!
Bjuder på en otroligt atraktiv webcam bild... för att jag har varit så tråkig och inte fotat nånting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0