15 om fem dagar, hur nice huh?!?

Hejhej allihopa!
Har haft en grymt bra dag.
Vi har varit här i björnrike hela dagen och åkt skidor.
Vi mötte upp Ebba och hennes familj på förmiddan, åkte lite.. Och sen så åkte vi hem till oss och åt lunch och så. Sen ut till backarna igen. Har iallfall haft det jätteroligt, och det är så kul att få umgås med min fina Ebba igen.
Vi måst verkligen börja ses oftare än såhäär! Nu sitter jag iallfall  framför datan och svarar på alla era kommentarer från veckan. Ja ska straxt ut och träna och sprinfa lite i backarna! Sen så funderar jag på att kanske ha ett litet hemmaspa, ansiktsmask, hårinpackning, raka bennen, noppa ögonbrynen, basta osvosv..
Men vi får väl se. Förrst ska jag lägga upp en bildbomb till er, så håll utkik!
Puss&Kram


Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0