15/3-2012♥

Hejhej!
Förlåt för dålig uppdatering under det senaste dygnet, men jag har bara varit så stressad, trött och irriterad så jag har inte orkat blogga. Igår var jag ju somsagt på träning, och sen gick jag och la mig tidigt. Idag så har jag stannat hemma från skolan. Var så trött och sliten imorrse, och eftersom att vi hade vinteridrottsdag idag så skulle det ändå inte vara några lektioner, så mina päron sa att det var okej att jag stannade hemma och vildae och pluggade. Så det är vad jag har gjort idag, städat pluggat och vilat. Just nu sitter jag och äter en god sallad till lunch, sen så ska jag fortsätta med allt det tråkiga. Men vi hörs sen. Puss!
Just nu..
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0