17/3-2012♥

Hej sötnosar!
Hanna sov ju somsagt hos mig inatt. Hade en supermysig kväll tillsammans med henne, var ett tag sedan vi sågs.. Imorse så tog vi det bara lungt, sen vid typ två så fixade vi oss och åkte in till centrum för attt möta upp Anna och Minna. Just nu sitter vi fyra hemma hos Hanna. Om ett tag så kommer min pappa och hämtar mig för att vi ska åka och köpa moppe til mig yeahh! Har dock ingen aning om vad det blir för någon, men vi får väl se.. jag tror mina päron har hittat nån bra. Ikväll så ska jag nog bara vara hemma. Tror jag ska gå ut och träna och sen ta det lungt och vila inför matchen imorgon. Men vi hörs. Puss!
Har inga nytagna bilder, men här får ni en från arkivet, Jag, Hanna och Anna.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0