20/3-2012♥

Hejhej alla fina!
Jag vill börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, jag har så mycket annat som händer just nu så ibland så orkar jag bara inte och tyvärr så blir bloggen lidande p.g.a det. Men jag ska försöka bättra mig.
Har varit sjukt trött idag också.. hade tänkt att gå och lägga mig tidigare igår men så fastanade jag i facebookchatten.. Vi har iallfall haft matteprov idag, det gick helt okej. Sen så slutade vi skolan vid typ tre.
Nu har jag precis kollat klart ett avsnitt av One tree hill, älskar det! Och snart så kommer Rebbe hit.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det kommer säkert bli jätte kul. Förrst ska vi nog äta nåt för jag hörde att hon var hungrig mihihi. Senare ikväll ska jag ut och springa också. Men vi hörs sen.
Puss!
Saknar sommaren!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0