24/3-2012♥

Hejhej!
Jag vet att jag inte har bloggat något idag, men har haft fullt upp och då blir det så..
Kan iallfall berätta lite kort för er om de två senaste dagarna.
Lördag: Efter skolan i lördags så tog jag bussen in till stan tillsammans med Hanna, Malin, Emelie, Jennie, Carro och johanna. Vi gick til gallerian och så. Fick med mig ett par ljusblå jeans och ett par vita converse, skit nöjd! Efter det så gick Hanna och jag vidare och mötte upp Jesper och Axel. Sen så gick vvi runt lite i stan med dom och snackade och så. Senare så åkte vi hem till Hanna och hade myskväll och slaggade där.
Söndag: Vaknade upp hos Hanna vid typ elva, åt frukost och sådär. Sen så ko mamma ch hämtade mig och vi åkte vidare till farsta. Där köpte vi lite träningsgrejer till mig och några andra saker. Sen så köpte vi med oss lunch hem från subways, gott! Ett tag senare sså kom Emelie hem till mig. vi satt typ och snackade om massa saker, lyssnade på musik och uppdaterade varandra lite. Sen så fixade jag mig occh åkte och mötte upp Hanna och Anna. Vi gick och köpte hårfärg till Emelie och sen åkte vi fyra hem till mig. Dom har precis åkte hem nu, vi har gjort massa saker, bla. färgat och klippt Emelies hår, gjort massa snygga danser, och skrattat alldeles för myclet haha. Ni kanske får en video nångång på våran otroligt coola dans... hehe. Har iallfall haft supermysigt!
Bjuder på lite bilder fårn bussen i fedags. Hörs snart. Puss!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0