Jag vet att jag upprepar det här för ofta men förlåt för sämst uppdatering!

Hejhej sötnosar!
Somsagt förlåt för den låga uppdateringen, men jag har så mycket annat att tänka på så orkar intte blogga lika mycket som vanilgt men det ska förbättras. Efter skolaidag så åkte jag hem och vilade. Har haft huvundvärk i typ tre dagar nu och det blir inte bättre:( Så jag satte på bärta musiken och la mig i min säng och halvsov ett par timmar. Senare kom Hanna hit, vi åt middag tillsammans med min familj oxh skrattade åt deras skumma humor. Sen så har vi bara ätit gott och myst med olika filmer framför tv:n. Nu så har Hanna somnat och jag sitter lite forever alone framför datan haha. Imorgon så har jag inga speciella planer, men är ledig hela dan så får se vad som händer. Och på söndag ska jag spela match och plugga. Ska sluta skriva nu innan det här inlägget bli föööör långt. Men vi hörs. Pusspuss!
Äkta kärlek. Som aldrig tar slut,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0