min dag!♥

Hej mina underbara!
Tänkte berätta lite om min dag för er. Men somsagt så fick jag en moppe av min familj i present imorrse, överlycklig! Sen så gick jag till skolan och träffade alla mina fina vänner som sa grattis och så.
När vi slutade så kom fina Hanna och Anna till våran skolan, sen gick jag Emelie Jennie Hanna Carro och Anna hem till mig. Vi köpte med oss lite att äta och så, superkul. Sen efter det så åkte jag och Gymmade med Hanna och Anna. Vi tränade i typ två timma och skrattade väldigt mycket haha. Sen så åkte jag hem och träffade min familj, fick en jättegullig present av min lillebror också. Har också fått massa söta sms under dagen!
Tack till er alla har haft det jätte bra. Nu ska jag gå och lägga mig, inför en till rolig dag imorgon.
Ha det bra och godnatt. Puss!
Anna, Hanna, Jennie, Carro och Emelie. Världens finste vänner!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0