Sämst uppdatering idag!♥

Hejhej mina fina!
Jag vet att det har varit sämst uppdatering idag, men jag har verkigen haft fullt upp. Så har inte tänkt på att blogga.
Efter skolan idag så mötte jag upp Hanna och Anna i centrum, vi kollade runt i lite affärer. Hittade tre fina nagelack som Hanna var supergullig och köpte till mig! Sen så tog vi bussen hem till Hanna där vi satt på hög musik och dansade och flummade i timmar. Superkul! har massa galna filmer på oss hehe.. Kom hem vid typ halvnio iallfall, då åt jag middag och så. Sedan dess har jag bara, planerat mina packning till på fredag och sånt. Just nu sitter jag inne på fb och chattar med en gullig person!  Här får ni ett par bilder från skoldagen oxå.. Men vi hörs sen! Puss
Lite fina biler jag och Nicole tog under dan!

Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0