sämst uppdatering..♥

Hejhej mina fina!
Förlår att jag inte har bloggat idag men har haft massor att göra så har inte haft tid.
Efter skolan så tog jag bussen in till norra sköndal där pappa plockade upp mig, så åkte vi till sportsgear för att köpa fotbolls skor till mig. Det tog typ tvåhundratrettio år, provade säkert 20 par.. fick liksom skavsår på fingrarna för att jag knutit så många skor. Men tillslut hittade vi ett par som satt bra iallfall. Vi köpte också lite andra småsaker till fotbollen. Sen så åkte vi och mötte upp mamma, handlade lite hudvårdprodukter till mig. Och sen åkte vi och åt middag på en jättemysig indisk resturang! När jag kom hem så gick jag ut och sprang, och sen tog jag en lång dusch och rakade benen, noppade ögonbrynen, smorde inte mig med bodybutter och allt sånt. Just nu sitter jag och ficar naglarna och chattar lite. Men vi hörs. Puss!
Fölåt för största bildbristen just nu..
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0