Måndag...♥

Godmorgon sötnosar!
Förlåt för att jag inte bloggade nåt mer igår men vårat internet fuckade upp sig och slutatde fungera.
Igår så gjorde jag inget speciellt, var dukig och städade, åkte och handlade mer grejer till mig med mamma, köpte också med mig ett nytt puder hem från makeup store eftersom mitt har tagit slut, sen så åt jag en mysig middag tillsammans mad family. Idag är det äckelmåndag, fast det är inte så hemskt eftersom jag bara ska gå tre dagar i skolan den här veckan. För på tisdag har i komp så då är vi lediga och på fredag åker jag till Barcelona! Wihooo!
Senare ikväll har jag iallfall träning.. Men nu måste jag börja fixa mig till skolan, vi hörs sen! Puss!
Kör helt utan puder och foundation och  sånt idag, bara lite mascara och så, så kanske jag kan bli lite brun!
Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0