18/5-2012

Hej mina fina! Jag försökte blogga imorse men såklart så ville inlägget inte publiceras, usch är då trött på blogg.se! Men aja, jag har iallafall haft en underbar dag. Malin slaggade som ni vet hos mig igår. Mys. Idag så åkte vi in till stan typ vid tolv, kollad i lite affärer och så, sen träffade vi Nicole och Nicole. Så vi chillade runt lite. Sen mötte vi även upp Jesper. Vi gick gick omkring i stan, lunchade, snackade, hängde i kungsan, shoppade osv. Jättekul! Dock så tror jag inte Jesper tyckte det var så kul när vi drog med honom in i massa klädaffärer hehe.. Sen runt fem så drog Jesper hem och vi åkte hem till mig. Vi skulle ju ha grillat med lite grabbs men det blev inte av. Så vi fyra drog hem till Nicole istället som bor precis vid havet och hade tjejmys där! Grillade, gosade med hennes hudar och satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Världens finaste tjejer det där! Men vi hörs och förlåt för att bloggen är så tråkig just bu men jag har verkligen ingen inspiration. Puss


Kommentarer
Postat av: NEWPIC - alice

vad tycker du? :)

http://newpic.blogg.se/2012/may/vad-tycker-ni.html#comment

2012-05-19 @ 23:16:23
URL: http://newpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0