back on track!♥

Hej mina underbara!
Som ni antagligen har märkt så har jag tagit en liten paus från bloggen under helgen, kände verkligen att jag behövde det. Men nu är jag back on track igen. Kan iallfall berätta lite kortfattat om min helg.
I fredags så var det ju sista dagen på praoen, jättetråkigt! Fast jag har blivit erbjuden att jobba där mer så det är ingen fara. Efter praoen så tog jag tuben från medis där jag jobbade till slussen. Där träffade jag upp Jennie, Carro och Emelie, senare så kom det också några andra supergulliga tjejor. Vi hängde utan för snyggaste One directions studio i hopp pm att få se dom.. och det gjorde vi tillslut efter ett antal timmar! Asså det är helt sjukt vad snygga dom är, blev typ kär! Vi var helt överlyckliga! Senare så drog jag iallfall vidare för att möta upp Malin och kolla på hennes sånguppvisning. Hon var verkligen grym, hon sjunger så otroligt vackert. Efter det så träffade jag också bästaste Hanna. Vi hyrde världens äckligaste skräckfilm och köpte med oss lite mys till kvällen.. Sen så åkte vi hem till mig och hade filmkväll, supermysigt! Dock så var det den vidrigaste filmen jag har sett, som opererade typ ihop folk till en lång männskling turenfoting, usch.

I lördags så chillade jag med Hanna heöa förmiddan kollade på film och så. Sen runt tre så tog jag bussen och mötte upp Rebbe. Vi shoppade lite småsaker, promenerade runt och snackade och sen så köpte vi med oss film och godis till kvällen. Sen så åkte vi vidare hem till mig. Där vi satte på en film och fixade våra naglar, sen käkade vi middag med min familj, sen fick vi för oss att vi skulle ta hål i örat på mig s det gjorde vi, sen drog vi iväg till en fotblossplan och spelade lite fotboll sen gick vi hem till mig och åt godis och kollade på tjejfilm resten av kvällen och somnade väl runt tre. Super härlig kväll med världens finaste!

Idag så kom Emelie och ringde på och väckte mig och Rebbe runt tio haha. Vi fixkade henne och hon lånade lite snygga kläder och så för att hon skulle iväg på nånting. Sen så gick Rebbe och jag och gjorde frukost och satt oss och åt ute i solen. Sen la vi oss i sängen framför en film. Sen så drog hon vidare. Senare på dan så kom Emelie hit igen, vi satte oss och var duktiga och pluggade. Sen så drog vi ut på en lång powerwalk! Och så satte vi oss på en brygga och snackade om alla våra girlproblems haha. Senare s åt vi grilla till middag. Efter det s drog hon hem och jag drog ut på ett hårt träningspass. Och nu så sitter jag här nyduschade i sängen och skriver en jobbig uppsats som ska vara inlämnad imorgon. Aja, har haft en underbar helg iallfall och nu är jag tillbaka på bloggandet igen. Men dock så fungerar det inte att ladda över några bilder just nu så ni får det i att annat inlägg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0