slagg med älskling!

Hej babes!
Mår mycket bättre nu, så det är grymt! Dagen har jag spenderat med att göra massa nödvändiga saker typ som, städa hela huset, tvätta, skriva en lång jävla uppsats, läst en bok till skolan, duscha, raka benen osv. Men jag har också hunnit med lite onödiga saker typ droga OC, sovaaaaaaaaaaa och sova haha!
Senare så kom Malin hit och man kan väl säga att hon praktiskt taget räddade min dag.
Var har bara myst och njutit av varandras närvaro. Vi åt grillat till midag, super gott! Sen så åkte vi och hyrde en film och köpe lite mys. Sen så ha vi bara tjockat oss framför film och dator hela kvällen. Usch, får lite ångest att jag har ätit godis, känner för at gå u och räna och bränna bort allt. Men det är nog ingen bra ide kl halv tre på natten.. Hor dock inga bilder at bjuda på, har liksom glömt bort lite att det finns något som kallas kamera haha. Men ni kan få en fin arkivbild på oss två. Puss och hej lever pastej!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0