Tjejkväll!♥

Hej mina underbara!
Just nu ligger jag i soffan med Jennifer. Hon ska slagga här!
Hon kom hem till mig vi typ halv åtta, då gick vi och hyrde en film och handlade lite mys.
Sen gick vi hem till mig och satte oss och hade lite tjejsnack och så.
Sen gick vi ner och satte på våran film. Den var ganska tråkig, Jennifer somnade typ direkt.
Men som tur va så höllt Jesper mig sällskap på facebook!
Nu är filmen precis slut, och jag funderar på att väcka min sötnos..
Men här får ni i allfall lite bilder.
Puss!
Nyttiga tjejer...
Fast vi åt iallfall lite frukt!
Jag älskar dig!♥
Bjuder på den också :D
Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Tack, jätte fin du me! :) Grym blogg!

2012-03-10 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0