LMFAO i fredags!♥

Här kommer inlägget som egentlige skulle kommit upp igår men blogg.se ville ite riktigt sammarbeta med mig då,  så ni får det nu istället!
Jag slutatde jobbet runt kl tre i frdagags, då mötte jag upp rebbe på söder. Se tog vi tubem till TC där vi ötte upp Nicoe och Johanna på donkken. Där käkade vi middag och satt och snackade ett tag. Senare så bröjade vi ta oss mot grönan. När vi kom dit så var det bokstavligt taat KAOS, det var folk överallt, och köerna var sjukt långa. Man var typ tvungen att tå i kö för att kunna ta en kö lapp så att ma fick stå i den vanliga kön.. ja ni förstår kaos! När vi väl hade stått där i typ en och en halv timme så började det regna också, då orkade inte Rebbe och Johanna mer, så dom sa hejdå till mig och Nicole och åkte vidare på bio.. Lite skummt eftersom det var första gången dom träffades men det verkade gå bra. Jag occh Nicole kämpade iallfall vidare och tillslut fick vi våra grönakort och kom in på grönan. Där inne så mötte vi upp Jennifer och Alex som hade vänat på oss. Alla vi hade köpt åkband så innan konserten chillade vi runt lite i pop-expressen, twister osv osv. När dom började spela så var det  grymt, LMFAO ägde stället och hela publiken dansade och skrek!
Runt elva så åkte vi hemmåt, jag ooch Nicole var väl hemma hos mig runt tolv. Då tog vi upp lite mys till mitt rum och satt och snackade framför disneyfilmer, haha myyys!
Det var iallfall en underbar kväll trots allt. Bjuder på lite bilder, fotade dock in så mycket eftersom min mobil dog.
Sorry for party rocking!
We are saxy and we know it...
Min ängel blev inte så glad när jag tog fram kameran.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0