21 deccember

Hej hej!
Jag vet jag är as dålig på att blogga. Men har inte haft tid idag.
Idag så var vi typ i stan med skolan och så.
Vi var typ i riksdagshuset eller nåt sånt och sen åkte vi till ett museum.
Vi slutade typ vid ett, då åkte jag med Jennie och carro till centrum. Dom fikade på ben&jerry`s, sen så gick vi runt och kollade lite och dom köpte julklappar. Sen giick carro hem för Jennie skulle köpa julklapp till henne haha. Vid typ tre så mötte jag upp Hanna också. Hon och jag tog bussen hem till mig. Där vi typ bakde julgodis och chillade. Vid typ nio åkte hon hem då käkade jag middag, städade lite och sen gick jag ut och träna.
Sen så duschade jag. När jag kom ut från duschen och kollade telefonen så hade jag typ massa sms och meddelanden på facebook. Det hade typ hänt en sak. Så nu har jag suttit och försökt reda ut det.
Men nu ska jag iallafall sova. Vi hörs imorgon. Ska försöka blogga bättre då och lägga upp massa bilder som jag tog idag. Puss på er!


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0