22/12-2011 ♥

Sorry! För den usla uppdateringen, suger verkligen på att blogga.
Man jag har haft fullt upp. Igår så var jag i skolan som vanligt, fast det hände massa grejer så våra lärare sa att jag och malin fick gå hem till mig i typ 2 timmar chill! Men efter skolan så åkte jag till centrum med malin. Vi köpte dom sissta julklapparna och så, sen kom anton dit och så. Sen mötte jag upp Hanna och vi dorg hem till henne. Där datt vi typ och kollade på one tree hill. Sen åt vi middag och skulle dra hem till mig för att slagga där. Men vi var tvungna att åka och fixa lite grejer. Men sen så hyrde vi tredje boxen av one tree hill haha, och åkte hem till mig. Vi kom hem vid typ halv elva. Sen idag så vaknade vi upp vid typ sju och var tvungna att gå på min avslutning i skolan. Så vi fixade oss och gick till skolan efter det åkte vi hem till Hanna och nu sitter vi hemma hos mi mig och tittar på... ja gissa vad, One tree hill!! ovanligt..
Men vi hörs, Puss!


Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0